Zwroty
Jesteśmy pewni swoich produktów, dlatego oferujemy Ci 30 dni na ich zwrot (liczone od dnia dostarczenia). Dotyczy to zarówno drapaków jak i akcesoriów.
W razie chęci złożenia reklamacji, zachęcamy do skontaktowania się z nami przez kanały podane na stronie Kontakt (otworzy się w nowym oknie).
Wspólnie ustalimy rozwiązanie problemu.
W razie, gdy nie masz ochoty podejmować kontaktu, postępuj następująco:
1. Wydrukuj formularz zwrotu dostępny do pobrania poniżej:
2. Uzupełnij go (ręcznie lub na komputerze), wydrukuj, podpisz (ręcznie) i włóż do paczki ze zwracanym produktem.
3. Paczkę nadaj na dane podane w formularzu.
Regulamin zwrotów znajduje się na stronie Regulamin i polityka prywatności.
Reklamacje
W razie chęci złożenia reklamacji, skontaktuj się z nami przez kanały podane na stronie Kontakt (otworzy się w nowym oknie).
Wspólnie ustalimy rozwiązanie problemu.
Folmularz reklamacji dostępny jest do pobrania poniżej: