Zwroty

Jesteśmy pewni swoich produktów, dlatego oferujemy Ci 30 dni na ich zwrot (liczone od dnia dostarczenia). Dotyczy to zarówno drapaków jak i akcesoriów.

W razie chęci złożenia reklamacji, zachęcamy do skontaktowania się z nami przez kanały podane na stronie Kontakt (otworzy się w nowym oknie).

Wspólnie ustalimy rozwiązanie problemu.

W razie, gdy nie masz ochoty podejmować kontaktu, postępuj następująco:

1. Wydrukuj formularz zwrotu dostępny do pobrania poniżej:

2. Uzupełnij go (ręcznie lub na komputerze), wydrukuj, podpisz (ręcznie) i włóż do paczki ze zwracanym produktem.

3. Paczkę nadaj na dane podane w formularzu.

Regulamin zwrotów znajduje się na stronie Regulamin i polityka prywatności.

Reklamacje

W razie chęci złożenia reklamacji, skontaktuj się z nami przez kanały podane na stronie Kontakt (otworzy się w nowym oknie).

Wspólnie ustalimy rozwiązanie problemu.

Folmularz reklamacji dostępny jest do pobrania poniżej: